Hemma igen

Nu är jag hemma igen från Stockholm.
Har haft en jättebra helg i lägenheten på Mariatorget :)
Vi har shoppat & gått på Grönan bland annat.

Jag shoppade inte allt som jag hade tänkt.
Det blev det här:

Stockholm

- Ocean Salt från Lush (Jäklar vilken bra peeling! Helt kanon.)
- Mask of Magnaminty från Lush (Underbar ansiktsmask)
- Håkansson Vitamninspray Passionfruit (Rose var slut, så det blev Passionfruit. Ska beställa Rose sen) 

Jag fick ett prov på ansiktskrämen från Murad, men jag gillade den inte riktigt, så jag köpte den aldrig. Den luktade lite skumt, sen passade den inte riktigt min hy.
Nej, jag håller mig nog till min gamla vanliga Rosenkräm från RosenSerien. Den bästa som finns!

Parfymen från Clean (som jag trodde att jag skulle gilla) luktade apa! Gillade inte nån av Clean-parfymerna. Tyckte mest att dom luktade skurmedel!
Däremot hittade jag en parfym på C/O Stockholm som jag fastnade för; Nanadebary.
Den luktade skitgott! Men den var dyr, över 900:-, så jag ville inte köpa den just då.
Någon som vet om man kan beställa den nånstans? (från nån svensk sida) Skriv gärna en kommentar om du vet!

Skulle också vilja ha tips på nån bra ansiktsrengöring. Jag vill prova nån ny, men vet inte vilken.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Dermalogica har bra ansiktsrengöringar :)

2006-08-14 @ 15:00:41
URL: http://sofiahaggblom.blogg.se
Postat av: Becccan

Jag har provat en del grejer från Dermalogica, men faktiskt aldrig nån rengöring :) Så det kanske blir till att testa! :)

2006-08-14 @ 15:29:18
URL: http://becccan.blogg.se
Postat av: Emma

Jag använder Biotherm ansiktsrengöring.
Väldigt bra och prisvänliga :)

2006-08-14 @ 16:20:03
URL: http://emsibem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0