Presentshopping

Idag har jag & Lina varit ner på stan och köpt present till Ida som fyller 20 imorrn.
Känns lite tråkigt att jag inte kommer kunna gå på hennes 20-årsfest på fredag :/
Vi har ju åkt då. Men jag ska dit imorrn och fika iallafall.

Min bodylotion håller på att ta slut, och nu vill jag prova nån ny.
Tipsa mig gärna om en bra bodylotion som luktar gooooott! :)

Jag tror jag ska prova lite från Ole Henriksen iaf.
Det blir nog ev beställning på dom här två när jag kommer hem:

 AloeOleH
Aloe Vera Deep Cleanser & Grease Relief Face Tonic :)
(Bilder från www.olehenriksen.com)



ååh, är så trött på caféet just nu.
Först och främst slarvade dom bort min lapp med kontouppgifter (2 ggr!)
Så dom satte inte in några pengar åt mig igår,
då ringde jag och sa att jag vill ha mina pengar!
Dom sa att dom skulle fixa det till idag.
Och har dom gjort det då? Nej!
Blir så trött. Jag ska väl för sjutton få mina pengar på utsatt dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag brukar använda Hawaiian Tropic Body butter.
Det är grymt bra,gör huden mjuk och len och doftar underbart gott av kokos.
Funderar också på att köpa Grease Releif Face Tonic,har hört att den ska vara väldigt bra om man har fet och "smutsig" hy.

Ha det så trevligt i Grekland.

2006-08-17 @ 13:24:45
URL: http://emsibem.blogg.se
Postat av: Becccan

Okej, kanske nåt att testa då :)
Ja, jag är grymt sugen på det ansiktsvattnet :D

Tackar, det ska jag ha! :)

2006-08-17 @ 13:46:30
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0