Låång natt

Det blev en lång natt på SF, med 3 bra filmer :) Blev riktigt trött under tredje filmen, kunde nästan inte hålla mig vaken. Som sagt så skulle vi ju ha suttit i sal 3, men det fanns några platser kvar i sal 1 när vi kom, så vi knep 3 platser i mitten, i mitten :D Direkt till jobbet efter bion halv 7, är skapligt trött nu så jag ska nog sova lite :)
Dom tre filmerna som visades:



- The Prestige
- The Holiday
- Deja Vu


Jag hade 2 rätt i min gissning, jag gissade på Holiday & Deja Vu :)
The Presige var bara textad i 20 min :P Men man hängde med ändå, den var bra men lite seg. The Holiday var riktigt bra :) En mysig feelgood film. Deja Vu var lite skum, den var ganska bra, men jag tyckte att den spårade ur lite. Men överlag så var det 3 bra filmer, mycket bättre än förra året!

Kommentarer
Postat av: Ida

The Holiday vill jag oxå se, ska försöka övertala pojken att bjuda mig på bio snart ;)

2006-12-15 @ 16:50:56
URL: http://graceful.blogg.se
Postat av: Becccan

Ja den var jättebra :)

2006-12-15 @ 16:56:54
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0