Matt Foundation



Jag har ju kört med min foundation från I.D länge nu. Och jag är inte på nåt sätt trött på den, tvärtom är det den bästa jag nånsin haft! Men jag är lite sugen på att testa en flytande nu, längesen jag hade det. Funderar på att köpa en Matt Foundation från Make up Store att ha också (min I.D tänker jag aldrig svika :P) Man kan ju växla lite mellan dom. Matt Foundation ska vara en täckande foundation som är bra för fet och glansig hy. Nu har ju iof min hy blivit torr, men jag tror ändå att denna skulle vara bäst. Och jag vill ha en som är täckande, som täcker alla skavanker :P Tror jag ska testa den, om den inte innehåller massa dåliga ingredienser.

Kommentarer
Postat av: MakeUpYourMind

Den från MUS passade inte mig alls och jag har flera vänner som har sagt att den var den värsta de har provat. Så jag hade rekommenderat dig att få ett litet prov innan du "köper grisen i säcken" =)

2006-12-19 @ 22:35:48
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: Becccan

Jaså, okej! Varför var den inte bra då? Tack för att du talade om :)

2006-12-19 @ 23:00:14
URL: http://becccan.blogg.se
Postat av: Maja

Jag hade den innan jag köpte i.d i höstas. Jag har blandhud tror jag, men är jättekänslig också, jag fick massa finnar av den, den satt inte alls bra, efter en halv skoldag såg jag fettig ut i t-zonen, Men den var dryg och kändes inte kakig, men det är ju olika från person till person.
En fråga om i.d, jag blir lite fet av den också, hjälper mineral veil mot det? Och i.d's concealer, är den bra? Jag använder cover all red från mus just nu, men den håller på at ta slut. :)

2006-12-22 @ 11:17:23
Postat av: Becccan

Maja: Jaså okej. Jag har hört från fler nu som inte heller gillar den, så jag kanske skippar den!
Jag tycker att mineral veil hjälper mot det. För jag brukade också bli glansig i hyn förr, men det blir jag inte när jag har foundation & mineral veil från i.d. Concealern är bra tycker jag, men ibland känner jag att jag skulle vilja ha en flytande som täcker mer. Den är inte full-täckande tycker jag.

2006-12-22 @ 13:42:25
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0