Struliga biljetter!

Vi var ner idag igen till SF för att se hur det hade gått med biljetterna.
Som sagt så hade alla bokningar försvunnit, så vi fick nya platser, i salong 3 :S
Kändes jäkligt surt. Hade ju velat gått i 1:an. Vi fick visserligen bättre platser nu; mitten nästan högst upp, men ändå.
I 1:an skulle alla som hade köpt biljetter få sitta.
Det blev ett himla krångel med detta, men nu har vi våra biljetter!

Kanske kan nämna att jag inte jobbar på TeleMarketingGruppen längre, tror inte jag har skrivit det..
Jag pallade helt enkelt inte :S Fyfasen för telefonjobb säger jag bara! Intervjuerna var fasen värre än försäljning. Nej, nu blir det aldrig mer telefonjobb.
Så just nu är jag på pappas firma och jobbar, jag får betald praktik av kommunen. Där trivs jag iaf :P Får sitta på pappas kontor och hjälpa honom med allt möjligt. Idag har jag fakturerat, räknat på olika grejer, sorterat papper i datumordning, sorterat säkert 100 pärmar i bokstavsordning mm. Jag tänkte att jag skulle få vara chef istället för pappa, men det fick jag inte ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0