Hudanalys

Idag har jag varit ner på stan, pratat lite med en hudterapeut.
Tänkte gå dit för att fråga om lite produkter som jag kanske ska köpa från Dermalogica,
då berättade hon att en tjej från Dermalogica kommer dit på torsdag och ska göra hudanalyser, så jag skulle få gå på en halvtimmes lång hudanalys gratis :)
Jag som precis har tänkt på att jag vill göra en! Eftersom min hy har blivit så konstig på sistone. Så det kom i rätt tid :)

Kollade på den engelska Lush-sidan och såg att dom hade fått in julsakerna.
Tycker dom ska lägga ut dom här snart också!
Finns ju en del jag skulle vilja ha :)
Bland annat dessa 3.
Snow Fairy duschgelé köpte jag förra året också, luktar jättegott, som godis :)
Sen finns det jättemånga olika badbomber, bubbelbitar mm :)



(Bilder Lush)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0