Jobbsökning

Puh, nu har jag sökt så många jobb idag & igår så jag har tappat räkningen! Är verkligen desperat nu :P Har sökt nästan allt jag har hittat! Inklusive telefonförsäljarjobb :S Jag som lovade mig själv att aldrig jobba med det igen :P Men nu tar jag var sjutton som helst känner jag! Vill verkligen spara ihop pengar till min utbildning. Vill i möjligaste mån slippa ta lån!

Ska iväg på power yoga om ett tag.
Har varit lite lat med träningen på sista tiden.
Jag tog det lugnt i och med att jag tatuerade mig, sen blev det lite segt att komma igång igen. Men nu så :)

Blev sugen på den här klänningen som jag såg att Moa skrivit om :)
98:- på barnavdelning på H&M ;)
Var ju ett tag sen man handlade på barnavdelningen, undra vilken stl. man ska ha?
Enligt måttabellen på hemsidan är 170 för stort för mig.
Skulle inte tacka nej till den gråa kashmirtröjan heller för 698:- !


(Bilder H&M)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0