Smashbox

Eftersom jag anväder min foundation från i.d varje dag så blir det inte av att jag använder min Smashbox Backdrop cooling tint. Så jag tänkte sälja den. Den är endast använd 2 ggr. Färg: Smashing 0. Den innehåller även SPF 15. Hör av dig om du är intresserad! [email protected]

Detta kan man läsa om prodkuten på eleven.se:

"Denna halvtäckande, lättflytande och oljefria foundation ger din hy en naturlig, strålande finish. Innehåller en revolutionerande kylande ingrediens som ger huden en svalkande energikick i upp till 15 minuter. Dessutom innehåller den Aloe Vera, grönt Te och vitaminer som ger din hud näring.

Tips:
Detta är en fantastisk produkt för dig med oljig hy eller för de som har lätt att få acne. Applicera en liten mängd med Backdrop på baksidan av din hand. För en solkysst look, testa Smashing 0"

Backdrop

Kommentarer
Postat av: Martina

Har du den kvar?? Hur fungerar den, som foundation eller..? Har problem med mejlen så kan tyvärr inte mejla...

2006-10-25 @ 20:19:20
URL: http://tiininaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0