Dunderte

Vaknade pigg som en lärka och utvilad imorse kl. 6. Det brukar inte hända kan jag säga :P Jag köpte ju ett te häromdagen, Lugn & ro heter det, och jag tror att det är det som gör att jag blir så trött på kvällarna. Det innehåller kamomill och lite andra grejer som man blir trött av, och varje kväll jag har druckit det nu så har jag blivit jättetrött och somnat så fort jag har lagt mig. Annars brukar det alltid ta minst 1 timme för mig att somna. Världens dunderte :P

Jag har jobbat idag som sagt. Och det gick bra, mitt första pass ensam :) Tiden gick jättefort idag, och roligt har det varit. Men nu är jag helt slut, är jättetrött :P Ska jobba imorrn också, 7-12 bara.

Kommentarer
Postat av: S

Oj, det låter toppen! Vart köpte du te't?

2007-04-07 @ 23:03:45
URL: http://makeitup.blogg.se
Postat av: Becccan

S: På Kahls :)

2007-04-09 @ 13:54:26
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0