Kiehl´s


Idag kom det ett paket från Kiehl´s i brevlådan :) Innehållandes en Creme de Corps & massa prover! Daniel ringde och beställde den åt mig förra veckan, och tydligen var tjejen som han pratade med jättetrevlig. Hon skickade med massa prover både till honom och mig. Vi fick detta:

- 1 Rare-Earth Oatmeal Milk Facial Cleanser
- 2 Close Shavers, Shaving Formula
- 2 Facial Fuel Moisturizer

- 2 Creme de Corps
- 1 Creme de Corps Light
- 1 Protein Concentrate Herbal Shampoo
- 1 Hair Conditioner

Precis som alla säger är dom väldigt generösa med prover :) Har hunnit testa min Creme de Corps efter att jag duschade, och den känns verkligen bra! Min hud blev suupermjuk! Kan säkert bli en ny favorit! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0