Bio ikväll

image476
Det blev en stressig dag på jobbet idag.. blev sen på förmiddan så jag fick bara 20 min lunch. Och eftermiddan var inte heller speciellt rolig. Har fått gjort en hel del mindre roliga uppgifter idag, usch. Skönt att sluta två iaf! Och imorrn är det juuulafton :D
Jag och Daniel ska på bio ikväll :) Guldkompassen. Mysan orkade inte, hade haft en stressig dag på jobbet hon med! Verkar ha varit en sån dag idag :P

Det här fick jag av My i julklapp :) Spf 30 och Aloe Vera gelé, att ta med till Thailand! :) Jättebra att få sånt nu innan. Och en bok om smoothies & juicer, perfekt eftersom jag äter smoothies till frukost varje dag :D Kan behöva lite inspiration ibland! Och en bok med thailändska ord och fraser :) Också bra att ha med sig, många thailändare är väl inte så braengelska :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0