Buddha

Jag var skittrött imorse när jag skulle iväg och jobba, sov jättedåligt inatt. Men det var ju bara några timmar jag skulle jobba, så det gick bra. Daniel kom och hämtade mig så åkte vi ner på stan sen, hämtade min buddha-berlock till armbandet som hade kommit nu :) Den var jättefin :)
Sen åt vi mackor till lunch på Java. Jag tog en jättegod med kalkon & keso. När jag kom hem la jag mig och vilade, sov från 14-17 :P Så nu kommer jag väl inte kunna sova ikväll heller ^^
Blir en lugn kväll ikväll med.. se en film eller nåt.

image496
Buddha-berlocken :)

Kommentarer
Postat av: Mysan

Vilken fin berlock! :D Jag sov också idag på dan ;P typ halv 2 till halv 4 ! Sen åkte ja o jobbade igen.

2007-12-29 @ 21:18:18
Postat av: Becccan

Mysan: Ja visst var den :) Hehe jaa men det förstår jag, när man ska jobba hela dan!

2007-12-29 @ 21:53:04
URL: http://becccan.blogg.se
Postat av: Mysaan

Jaaa men ja skulle ha kunnat sova även om ja inte jobbat hela dagen, va ju bara för att man klev upp tidigt ;P haha

2007-12-29 @ 22:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0