Dåligt med sömn

Ja det blev ju en rolig natt. Jag somnade fram mot 5-tiden imorse. Sen ringde PFV och väckte mig runt 8, men då sa jag att jag faktiskt inte kunde jobba idag, att jag måste få sova! Låg och hostade hela jäkla natten. Trött på detta nu! Det har fortsatt hela dagen också.

Åkte ner på stan med My på eftermiddan. Följde först med henne och hämtade ut hennes pass, sen gick vi på stan en sväng. Till sist hängde jag med henne till Willys och handlade :P Jobbigt att gå på affärn när man är hungrig, man vill ha så mycket då ^^

Ikväll vet jag inte vad som händer. Är rätt trött, så inget ansträngande iaf. Blir väl tv-kväll. Är så himla godissugen också! Men jobbigt att ta sig nånstans nu :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0