Halsbekymmer

Här sitter jag och bäljer i mig massa te.. i ett desperat försök att få min hals att må bättre. För den mår inte bra. Ingen hör vad jag säger. Ungefär varannat ord kommer ut, resten försvinner. Och det verkar inte bli bättre. Och sen har jag en jäkla hosta.. det kliar i halsen så jag håller på å bli galen! Skulle vilja köra ner fingrarna och bara kliiiia. Men istället får jag hosta lungorna av mig och väcka resten av huset.. kul.

Blir verkligen jättekul om jag får jobba imorrn.. gamlingarna hör ju aldrig vad jag säger i vanliga fall, måste alltid skrika, och om jag inte har nån röst kommer dom definitivt inte höra vad jag säger. Och då kommer jag bli irriterad och förmodligen bli ännu hesare eftersom jag kommer bli tvungen att gapa så jäkligt för att göra mig hörd.

Jaja.. nog med funderingar nu ^^ Kanske dags för mig att göra nåt annat nu. Sova till exempel? Men det kan jag väl inte, som vanligt. Nattuggla som man är. Får lägga mig och läsa ett tag så jag blir trött. Harry Potter here I come ;P  GoNatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0