Juldagen

Hade en jättebra julafton igår med god mat och mycket julklappar :) Tror det tog över en timme att öppna alla :P Alla blev glada & nöjda, alla fick det dom önskat sig :)

Idag skulle ju jag ha jobbat mellan 7-14.. men gissa vem som blivit magsjuk :S Vaknade runt 4 inatt och mådde superilla. Sprang till toa och spydde & spydde. Sen har jag fått besöka toaletten ca 2-3 ggr i timmen, av diverse anledningar. Jag har inte ätit nåt än på hela dan.. är rädd att jag kanske ska spy igen om jag äter nåt. Och jag känner mig verkligen inte sugen på nåt :S Är alldeles svag, ska lägga mig och kolla på film. Fick 4 filmer igår, så jag har ju att göra :)

Kan visa senare vad jag fick för julklappar igår :)

Kommentarer
Postat av: Kusin Maria

Stackars...sååå synd om oss..åkte dit natten till juldagen på magsjuka jag med:-( Är helt matt idag. Staffan låg dålig på julafton, inte kul alls. Hoppas de andra klarar sig iaf. Kram

2007-12-25 @ 14:13:34
Postat av: Becccan

Maria: Jaa, det är synd om oss :P Skitjobbigt att vara sjuk, är helt matt jag med :/ Hoppas ni mår bättre nu iaf! Kram

2007-12-25 @ 21:41:34
URL: http://becccan.blogg.se
Postat av: Mysan

Du har verkligen otur du! :\ Först förkylning och sen magsjuka! Du ska då åka på allt :P Hoppas du mår lite bättre nu iaf. Kram

2007-12-25 @ 22:05:03
Postat av: Becccan

Mysan: Jaa, å jag som verkligen ville jobba nu! Eftersom man får mer pengar :/ Idag mår jag bra iaf :)

2007-12-26 @ 10:33:49
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0