Julklappar



Här är mina julklappar jag fick :)

Ryggsäck, till Thailandsresan :)
Packpåsar, också till Thailand, av Amalia
Rosa jättemysig BMW-fleecetröja, av Daniel som han köpt på jobbet :P
Mysiga strumpor
Underkläder
Pyjamas
Presentkort (så jag kan köpa en berlock som är beställd, till mitt Tomas Sabo-armband) av Daniel
Choklad från Gefle Chocolaterie
Mer minne till kameran
2 böcker: Perfekta hemmafruar & En shopaholics bekännelser
Reseguidebok om Thailand
4 filmer: Bron till Terabitia, 5:e Harry Potter, Shrek 3, Transformers specialutgåva (Det finns bara 7 ex av den i Sverige, och jag fick en av dom :P)
Tavla av Daniel
Choklad
Pengar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0