Julklappsshopping

Idag blev det en tripp ut till Valbo för att köpa julklappar. Blev en hel del :P Är nästan klar nu, har bara 1 kvar. Jag köpte en tunika till mig själv från Gina också, kan visa sen :)
Sitter och kollar lite på tv nu. Är ganska trött.. sov skitdåligt inatt. Somade typ runy 4 kanske :S Låg och hostade så jag trodde jag skulle bli galen! Sen när jag vaknade imorse var jag så jäkla svälld i halsen så jag kunde knappt prata, inte ens hosta. Men nu är det bättre.
Nu börjar tvn igen. Bye!

Kommentarer
Postat av: Debbie

Men usch då! Jag fick så i helgen, hosta så jag inte kunde sova. Störde pojkvännens sömn ett antal ggr, haha. Sjukt irriterande att ha det sådär. Hoppas det håller sig borta från oss båda i fortsättningen :)

2007-12-13 @ 21:39:37
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Becccan

Debbie: Jaa jättejobbigt :S Inge kul alls att vara förkyld!

2007-12-13 @ 23:22:00
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0