Lördag

Igår blev det lite partaj hos Mysan :) Jag åkte dit ganska tidigt, för vi skulle äta innan alla kom. My bjöd mig på en drink & sen gick vi och köpte kinamat :) Jättegott! Sen runt halv åtta typ kom alla. Det blev en lyckad kväll, vi hade jättekul :) Sen drog vi ner på Slick, men var inte där så himla länge. Vi gick vid ett tror jag.

Idag har jag varit lite seg.. sov rätt länge. Sen ringde Amalia och frågade om jag ville komma dit och äta tacos med henne :) Så jag (tog med mig Daniel också :P) gick dit och gjorde tacos & åt. Det var supergott. Sen åkte vi hem till My och kollade på film och bara degade :) Alla var typ skitslöa idag :P

Nu ska jag gå ner och titta om det finns nåt att äta.. är alltid hungrig på kvällarna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0