Mer Lush

beställning
Jaa.. det blev en till beställning från Lush :P Trots att jag egentligen inte tycker om att beställa därifrån; frakten går på 90 kr :S
Men jag kände att jag ville prova en Lemony Flutter, till mina torra och fnasiga händer! Har hört mycket bra om den. Det är en tjock kräm som är bra för just torra partier. Sen åkte det med ett Tea Tree Water och ansiktsmasken A crash course in skincare också :P Tea Tree vattnet är jättebra, har haft det förr. Och ansiktsmasken har jag alltid velat prova, så nu slog jag till. Det är en djuprengörande mask.

Kommentarer
Postat av: Blondie

Hehe, yes! 90 är mycket för frakt ;) Men ibland så blir man ju så sugen på vissa grejjer att det får bli att man handlar ändå! =D

2007-02-03 @ 18:02:51
URL: http://lemakeup.blogspot.com
Postat av: Becccan

Blondie: Jaa ibland Måste man bara ;P

2007-02-03 @ 18:44:00
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0