Dagens inköp

sooth
Jag gick till Face & Body center idag och frågade vilken av ansiktssprayerna som skulle passa min hudtyp bäst. Hon tyckte att jag skulle ha Soothing Protection Spray, som är för känslig hy. Och precis när jag kom så hade dom fått in den sprayen i liten flaska. Så jag köpte en. Annars har dom bara funnits i 250 ml, och dom är så himla stora. Den här är på 50 ml, alldeles lagom. Kostade 185:-

"När du duschar på denna skyddande sköld uppnår du en omedelbar lindring av rodnad och inflammation som orsakats av stress, luftföroreningar, tufft klimat eller allergier. Dermalogicas unika Anti-Ozonate Complex skyddar och lugnar även hyperkänslig hy. Använd efter rengöring eller sparsamt över make-up.

• Bildar ett skydd mot yttre påfrestningar.
• Återfuktar huden.
• Hjälper till att reducera irritation och rodnad.
• Neutraliserar fria radikaler."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar ha bra koll på dermalogica, har du provat deras ögonkräm, vet du om den är bra? Eller använder du ngn annan bra ögonkräm som du kan rekommendera? E nämligen på jakt :)

2007-01-03 @ 10:35:33
Postat av: Becccan

Jag använder inte så ofta ögonkräm faktiskt, jag har blivit tillsagd att inte börja med det än för att jag är så ung. Jag har aldrig testat nån från Dermalogica, men jag har en här hemma nu från Clinique; All about eyes, den är bra! :)

2007-01-03 @ 11:58:58
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0