Recension - Skin Smoothing Cream

Kräm

Här kommer en recension av min nuvarande dagkräm Skin Smoothing Cream från Dermalogica. Dermalogica.se skriver:

"En mediumlätt creme som jämnar ut fina torrhetslinjer och lindrar stramhet. Den är förstärkt med fuktbindande hyaluronsyra, skyddande vindruvkärnextrakt och eteriska oljor.

-Eliminerar fina torrhetslinjer och bidrar till förbättrad elasticitet.
-Motverkar cellskador orsakade av fria radikaler.
-Kraftiga mjukgörare ger ett skydd mot fuktförlust.
-Förbättrar cirkulation och hudton"

Min åsikt
Det här är den första krämen jag har provat för torr hud. Jag har alltid haft fet hud, men den har nu mera blivit torr, och jag var tvungen att köpa en ny och då blev jag rekommenderad den här. Jag kan bara säga att det är den bästa ansiktskrämen jag har haft! Det finns egentligen inget negativt alls att säga om den. Huden blir supermjuk (jag menar verkligen supermjuk) och återfuktad. Mina små finnar/kvisslor som jag brukar ha försvinner mer och mer, den har verkligen förbättrat min hud. Även fast min hud är torr så blir jag blank ibland, men den här krämen håller min hud matt hela dagen. Den är helt super-duperbra helt enkelt, och jag tänker inte byta ut den! Betyg:

Kommentarer
Postat av: Blondie

Oh, den där dagkrämen låter ju riktigt lovande! Har också torr hy som kan bli bland ibland nämligen =)

2007-01-02 @ 15:24:16
URL: http://lemakeup.blogspot.com
Postat av: Becccan

Ja, den är super! :D Inte alls för fet & kladdig som vissa krämer kan vara.

2007-01-02 @ 15:51:17
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0