Recension - Smashbox Transparencies

FlauntFalunt1

Recension av Smashbox Transparencies i färgen "Flaunt"

"Transparencies är en multiprodukt i mousseform som du kan använda på kinder, läppar och ögonlock. De är superlätta och passar perfekt för dig som räds en tung make-up. Perfekt att stoppa i väskan och kan enkelt appliceras med fingrarna."

Min åsikt
Det här mousserouget beställde jag i somras, och jag är väldigt nöjd med det! Jag har färgen Flaunt, en ganska ljust rosa, lite skimrande, färg. Den blir jättefin på, och ser mycket naturlig ut. Den är lätt att applicera, och sitter bra. Jag brukar även ha den på ögonlocken, jättefint! Jag ger den högsta betyg för att man kan ha den till så mycket, och för att det är en jättefin färg! +++++


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag håller med, har exakt samma produkt. Väldigt drygt också och man ser så fräsch ut! :)

2007-01-13 @ 18:45:02
Postat av: Becccan

Moa: Ja, den gör verkligen att man ser naturligt fräsch ut! :) Först tänkte jag "hjälp vad liten burk!" Men den är ju superdryg.

2007-01-13 @ 18:48:40
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0