Fest & sjuk

I helgen blev det fest både fredag & lördag. Lyckat båda dagarna :) I fredags var vi här hemma. Jag, Daniel & hans kompisar. Sen drog jag ner till Svarte med hans kompisar, och han gick in och festade hos grannarna, för dom hade också fest :P Sen på lördagen var det 20-årsfest hos Cissi :) Hade jättekul :) Fast jag är helt blåslagen på flera ställen nu.. ramlade baklänges över ett cykelställ på stan ^^ Kvällens höjdpunkt enligt Lina.. tack ;P

Och nu har jag blivit sjuk. Skulle ha jobbat idag, men har sjukskrivit mig idag & imorrn. Har feber och är förkyld. Ska försöka jobba på onsdag igen iaf. Nu blir det snart film & glass :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha det var riktigt kul:)

2007-08-11 @ 12:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0