Torsdag

Igår hade jag världens lugnaste dag på jobbet, aldrig varit med om nåt liknande ^^ Efter lunch hade jag EN person som jag skulle gå till, och hon var inte hemma :P Så mellan 12-16 hade jag inget att göra. Snacka om att dagen blev seg. Tydligen brukar det vara så på onsdagar sa dom, vi är liksom för mycket personal då. Jag roade mig med att dammsuga och torka golven på lokalen :P

Idag har jag varit en sväng till stan. Skulle bara kolla runt lite, men det blev ett par skor från DinSko:

image343
Jag som hatar skor, köper väldigt sällan skor.. nu har jag köpt 2 par på 1 vecka :P

Ikväll ska jag åka ner på stan igen, ska fika med Sanna :) Jättelängesen vi sågs, så det ska bli jättekul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0