Dagcremer

image337
När jag ändå är inne på temat favoriter så tänkte jag lista mina favorit-ansiktscremer. Jag har provat en heel del cremer genom åren, och har kommit fram till att dessa tre är mina absoluta favoriter!

Dermalogica, Skin Smoothing Cream: Under vinterhalvåret är detta min favorit! Den är varken för tunn eller fet, helt perfekt. Den ger jättemycket fukt, kladdar inte, och håller min hud matt en hel dag.
Dermanord, Face Lotion: Den här är för torr hud, men är inte alls fet! Den är ganska tunn i konsistensen faktiskt, men den ger jättemycket fukt och näring. Nu till sommaren ska jag nog prova deras creme för fet hy. Ett stort plus för att det bara är naturliga ingredienser i den.
RosenSerien, Fuktighetsbevarande gelé: Den här har jag haft kanske 5-6 burkar av, älskar den! Den är perfekt på sommaren, en lätt gelé som går snabbt in i huden men ger mycket fukt. Den luktar kanongott, och mjukgör jättebra. Plus till den också för att den är naturlig.

Kommentarer
Postat av: frajda

vars kan man köpa Rosenserien? :)

2007-06-13 @ 18:12:11
Postat av: Becccan

frajda: Jag köper mina RS-produkter på Hälsokraft :)

2007-06-13 @ 20:17:27
URL: http://becccan.blogg.se
Postat av: frajda

Mmkay.. i vilken prisklass ligger den på? och är hälsokraft nån specialaffär eller kanske man hittar den på nån annan hälsokostaffär? ;)

2007-06-13 @ 21:37:24
Postat av: Becccan

frajda: Den kostar 225:- Den finns nog i de flesta hälsokostaffärer :) Annars kan man beställa från deras hemsida www.rosenserien.se

2007-06-13 @ 22:37:10
URL: http://becccan.blogg.se
Postat av: Martina

RosenSeriens fuktighetsbevarande gelé är verkligen kanon nu på sommaren! Kan bara hålla med :)
Har du testat deras solkräm "Unik"?

2007-06-25 @ 22:58:00
URL: http://tiininaas.blogg.se
Postat av: Becccan

Martina: Ja den har jag testat :) Gillar den!

2007-06-26 @ 21:56:55
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0