Lushfavoriter

image336
Nu när Lush har öppnat här i Gävle så ränner jag där hela tiden känns det som :) Jag har ju alltid velat att dom ska finnas här, så nu när dom väl gör det är det svårt att hålla sig borta :P Tänkte lista mina absoluta Lushfavoriter här :) Dom står inte i nån ordning. Högst upp från vänster:

1. Miranda Soap: En underbar tvål som luktar godis! Den innehåller bland annat kiwi, och lukten sitter kvar läänge efter duschen :)
2. Tea Tree Water: Ett uppfriskande ansiktsvatten som verkligen funkar bra mot finnar och fet hy!
3. Ocean Salt: Min favvopeeling till ansiktet! Man blir babymjuk och får mer lyster i ansiktet av denna. Luktar gott också!
4. Crash Course in Skincare: En djuprengörande ansiktsmask som är skonsam men effektiv. Blir jättemjuk av den. Superhärlig!
5. Milky Bar: En tvål som inte ser så häftig ut, men jag älskar verkligen doften! Kan inte beskriva den, men den är god :)
6. Fresh Farmacy: En ansiktsrengöring som gör huden len och motverkar finnar. Den funkar jättebra för mig.
7. Mask of Magnaminty: En riktigt djuprengörande och fräsch ansiktsmask med pepparmint och adukibönor. Man känner sig riktigt ren när man har använt denna!
8. Figs and Leaves: Älskar den här tvålen! Innehåller bl a fikon och aloe vera. Den peelar huden lite, och luktar så himla gott! Den är krämig, så man blir väldigt mjuk av den.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Håller med, Lush är verkligen toppen!
Testa American Cream, det är nog världens bästa balsam.. ;)

2007-06-26 @ 12:01:34
Postat av: Becccan

Ebba: Ja jag har velat testat det ett tag nu, kanske ska göra det då :)

2007-06-26 @ 21:57:32
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0