Prover från Lush

Blev som sagt lite fest igår, men vi stannade här hela kvällen. Så kom det lite fler hit. Blev en ganska lugn men rolig kväll :) Jag & My har blivit världens partypinglor ;P Eller hur My? :P

Idag har jag varit nere på stan med Amalia. Hon shoppade loss :) Och jag fick lite prover inne på Lush, av min käre vän Ida :) Fick på 2 ansiktskrämer; Gorgeous & Enzymion.

image326image327
Gorgeous ska vara deras mest imponerande ansiktscreme (också den dyraste) och den innehåller en massa kallpressade oljor & färskpressade juicer. Det ska vara den ultimata cremen, ska bli kul att testa. Enzymion är  för fet hy, en lite lättare creme som nog passar bra till sommaren. Den innehåller papaya som absorberar fett från hudens yta.

Kommentarer
Postat av: Liza

Ville bara säga att du har en jätte kul blogg att läsa! :) kolla gärna in på min och min systers modeblogg! www.ThreeOfAKind.blogg.se. Kraam!

2007-06-04 @ 00:48:17
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se
Postat av: Mysan

hahah aa verkligen! :D men vi har ju kul så! Huvudsaken de ;D

2007-06-04 @ 12:05:03
Postat av: Becccan

Liza: Tack så mycket :D Ja det ska jag göra! :)
Mysan: Haha jaa ;P

2007-06-04 @ 12:25:07
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0