Refining Lotion

image340
Jag ringde idag till tjejen som säljer Dermanord här i Gävle och frågade om jag kunde komma förbi och köpa dagcremen Refinig Lotion nån dag. Men hon skulle inte vara i salongen på några dagar, så hon skulle skicka den istället. Hon postade den idag så den kommer väl kanske på måndag då :) Jag behövde en ny nu kände jag, för deras Face Lotion som jag har nu (för torr hy) börjar bli lite för fet att ha i värmen. Den funkar fortfarande bra på natten dock. Refining är ju för fet hud, och passar nog jättebra nu.

Kommentarer
Postat av: Maja

Alltså seriöst, jag måste vara blind eller något, har inte Dermalogica ansiktsvatten i sitt sortiment? Vad heter det? Toner? :s

2007-06-16 @ 22:51:17
Postat av: Becccan

Maja: Jo, kolla på hemsidan under "fukt & exfoliering", dom har bara 2 ansiktsvatten: Multi-active toner & Soothing protection spray.

2007-06-16 @ 23:48:28
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0