Dermanord

DN

När jag var i Stockholm köpte jag ju en ansiktscreme och ett ansiktsvatten från Dermanord. Är väldigt nöjd med produkterna hittills :) Dom innehåller helt naturliga ingredienser, och det är väldigt bra priser på produkterna.

Face Lotion - för normal & torr hud 165:-

Jag köpte den för torr hud, eftersom jag tyckte den för fet hy verkade alldeles för tunn. Och denna är helt perfekt! Den är inte alls tjock och kladdig, utan den är ganska tunn och sjunker fort in i hyn och gör den supermjuk. Den är helt perfekt för min hud. Varken för tunn eller tjock.

"En lätt creme som passar bra både dag och natt. I cremen ingår eteriska oljor från Bergamott och Patcholi. Bergamottoljan är antiseptisk och kan lindra eksem. Patcholioljan är stärkande och regenererande. Face Lotion fördelas i händerna och klappas lätt in i ansiktet direkt efter Freshener, på fuktig hud. Face Lotion tillför huden näring och bildar en mjuk och behaglig fuktighetsslöja över ansiktet."

Raspberry & Aloe Freshner 165:-

Jag tycker att detta är ett jättehärligt ansiktsvatten. Det luktar hallon och känns verkligen fräscht. Och det passar bra för alla hudtyper.

"Fuktbevarande ansiktsvatten utan alkohol, som avslutar rengöringen och förbereder huden för andra produkter. Ansiktsvatten med Hallon & Aloe Vera för alla hudtyper, även känslig. Extrakt från hallon innehåller eterisk olja, mineralsalter och spårämnen. Spraya Raspberry & Aloe Freshener direkt i ansiktet och applicera därefter creme eller olja. Raspberry & Aloe Freshener används också till ögonkompresser och som en fuktspray och uppfräschare!"


Kommentarer
Postat av: S

Hej! Vart nånstans köpte du produkterna?

2007-04-01 @ 19:47:03
URL: http://makeitup.blogg.se
Postat av: Li

Hej! Jag har för mig att du gillar Lush? Jag fick en jättebra ansiktsmask från Lush av min pojkvän och jag rekommenderar den verkligen. Den heter Cupcake och luktar choklad! Den innehåller lera och rengör verkligen porerna. Man känner sig väldigt len och fräsch efteråt.

2007-04-01 @ 20:18:25
Postat av: Becccan

S: Jag köpte dom på Ekovaruhuset, ligger på Österlånggatan i Gamla Stan.
Li: Ja det stämmer bra det :) Jag har testat Cupcake för längesen faktiskt. Ska nog köpa den nu när Lush kommer till Gävle, för den är bra! :)

2007-04-01 @ 21:17:48
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0