TVÅL Serum


Detta serum från TVÅL skulle jag vilja ha. Jag har skrivit om det förr också, men då blev det att jag testade ett annat serum. Golden Olive Face Serum heter det, och man ska ha några droppar av det under sin dagkräm. Den är bland annat antibakteriell och är därför bra mot finnar och orenheter, och den ska stabilisera hudens balans. Den är välgörande och mjukgörande för alla hudtyper. Och TVÅLs produkter är ju naturliga och handgjorda, det gillar jag. Så detta är nåt jag vill testa! Den kan köpas på eleven.se för 279:-

"Hur kan den vara bra för alla hudtyper?
Till skillnad från ett farmaceutisk tillvägagångsätt, där man koncentrerar sig på problemet i fråga och bara behandlar det (tex acne, eksem, torr hud osv), så fokuserar den naturliga på att ta hand om helheten. Ämnena i squalane och havstornsolja hjälper din hud att bli stark och motståndskraftig. Du kommer märka att din hud inte störs av yttre påfrestningar på samma sätt, och den kommer att kunna hitta tillbaka till sin naturliga balans"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0