Clarins 3P Screen Mist

Clarins
Denna vill jag testa :) Verkar vara en smart sak, och jag har läst positiva recensioner av den, hos hannah bland annat.

Clarins Expertise 3P Screen Mist är en hälsobehandling som skyddar huden mot alla typer av föroreningar, även artificiella elektromagnetiska vågor. E3P Screen Mist är rik på växtextrakt och är lämpad även för den mest känsliga huden. Hälsobehandlingen från Clarins bevarar hudens ungdomliga egenskaper samtidigt som den saktar ned cellens åldrande som påverkas av de skadliga effekterna från luftföroreningar. Clarins E3P Screen Mist optimerar effektiviteten hos övriga hudvårdsprodukter. Huden blir blir uppfräschad och tillförd ny lyster samtidigt som hälsobehandlingen medför en underbar känsla av hälsa och välmående. Clarins Expertise 3P kan appliceras flera gånger per dag och användas tillsammans med samtliga Clarins produkter. Clarins Expertise 3P passar alla hudtyper, även känslig hy.

Den ska ju vara jättebra att använda om man sitter mycket framför datorn, för den skyddar huden. Och jag sitter ju en hel del, så för mig skulle nog denna vara bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0