Göteborg i helgen

När Amalia kom hem i fredags så frågade hon mig om jag hade lust att åka till Göteborg nästa helg. Och eftersom jag inte har nåt för mig då så sa jag ja :) Var skitlängesen jag var där, så det ska bli jättekul :) Så idag bokade vi tågbiljetter :) Vi åker på torsdagnatt och blir borta till måndagkväll. (Jag jobbar till 21.00 på torsdagkväll så jag kommer nog sova gott på tåget ;P) Vi ska bo hos mina kusiner i Göteborg. Vi ska bland annat kolla på lite skolor, shoppa, festa kanske :), gå på Liseberg och lite annat :) Kommer nog bli jättekul. Inte så ofta man är där som sagt!


Kommentarer
Postat av: Sis

Kommer verkligen bli skitkul!! :D

2007-05-02 @ 09:50:31
Postat av: Becccan

Jaa det ska det :D

2007-05-02 @ 15:11:09
URL: http://becccan.blogg.se
Postat av: Mia

Trevligt! Passa på att kolla in Tinted Moisturizer då..

2007-05-05 @ 10:06:31
URL: http://mite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0