Recension - Egyptian Magic

image295
Som sagt så hade Amalia köpt med sig en Egyptian Magic hem till mig från USA :) Och nu har jag testat den några dagar. Den verkar vara otroligt dryg, man behöver pyttelite, och den är ganska hård så man får bara upp lite i taget. Det sägs ju att den är läkande, och det är den säkert, men jag har ju bara använt den några dagar så det kan jag inte uttala mig om. Men den är väldigt mjukgörande. Min pappa fick testa den på ett sår han hade på armen, och han sa att det kändes jättebra efteråt. Jag gillar doften på den, den doftar bara svagt av honung. Och jag gillar konsistensen. Jag provade den även idag på ett myggbett, och det slutade klia. Så det är ju positivt :) Jag tror absolut att detta kan bli en ny favorit, särskilt eftersom man kan använda den till så mycket :)

Pris: 350kr i Sverige (Jag gav 200kr)
Betyg: +++++ än så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0