Brr!

Har nyss kommit hem efter en hård dagjobbet. Skulle egentligen ha jobbat ikväll, men dom ringde imorse och frågade om jag kunde jobba 7-16 istället, och det gjorde jag gärna, för jag har jobbat så mycket kvällar nu. Jag och Åsa fick åka och handlaeftermiddan, det gick bra, men det tar ju så lång tid. Kom inte in fören 5 över fyra.
Tog en varm dusch när jag kom hem, har frysit hela dan! Brr. Inget trevligt väder att jobba i precis ^^

När jag kom hem hade min almanacka kommit som jag beställde för ett tag sen från personligalmanacka.se :) Blev väldigt nöjd med den!


Kommentarer
Postat av: Mysan

Va fin almenackan va! :D

2007-11-29 @ 17:46:20
Postat av: Becccan

Mysan: Ja visst va den :D Jag kan ta med så får du se!

2007-11-29 @ 17:47:39
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0