Busy day

Idag har jag hunnit med en hel del. Först har jag varit med Mystan, hon köpte nya fiskar till sitt akvarium :) Efter det gick vi hem till henne en stund. Sen åkte jag ner på Forex och växlade pengar till Tallinnresan på torsdag. Ska vara borta tors-sön, fira mammas 50-årsdag. Sen träffade jag Lina på stan och gick och fikade med henne :) Hon har ju varit bortamycket nu, så det var kul å ses! Sen gick jag tillbaka hem till My, så beställde vi hämtmat och proppade i oss :P Sen kollade vi på tv och degade ett tag :) Pratade igenom alla våra planer som vi har :P Våra resplaner :D Nu är jag skittrött.. men kommer väl säkert inte i säng än på ett tag om jag känner mig själv rätt ^^


Dagens outfit, inte så avancerad :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0