Tallinnresan



Nu är vi hemma från Tallinn igen :) Har haft jättekul. Torsdag till fredag spenderade vi på båten, åt mat & drack en hel del ^^ Sen på natten gungade det som bara den på båten, otroligt nog blev jag inte sjösjuk, jag som alltid blir det annars! Det var nog den värsta sjögång jag varit med om. Sen mellan fredag & lördag var vi i Tallinn, och bodde en natt på Tallinn city hotell. Jag & Daniel hade eget lyxrum :D Skitmysigt. Mamma fyllde 50 på fredagen, så då åkte vi in till gamla stan och åt på restaurang. Sen blev det lite partaj på hotellklubben på kvällen :P På lördagen gick vi runt i Tallinn och kollade & shoppade. Det är skitfint i Tallinn faktiskt, i gamla stan iaf. Och det är billigt! Sen gick vi mot båten vid tre-tiden, men först ett stopp på Wine Store för att köpa billig sprit :P Sen dags för en till natt på båten. Vi tog det lite lugnare på lördagkvällen, eller, jag gjorde det iaf :P Sen vaknade vi runt 8 imorse och gick och käkade frukost, sen var det bara packa, för vid 10 skulle vi av båten. Sen gick bussen till Gävle vid 10.30. Är lite trött nu, det har blivit sena kvällar & tidiga mornar! Men kul har det varit :) Hoppas man får sova ut imorrn utan att jobbet ringer kl 7 :P

Detta har jag shoppat:
1. Handcreme från Essie, Cranberry & Tangerine. Den var så bra & luktade så gott så jag var tvungen att köpa en stor också :P
2. Evian facemist
3. 1l Passoa, 70cl Jordgubbslikör, 1l Absolut vanilla & 50cl Smultronlikör. Allt för 400 kr! Från Wine Store
4. Vantar från en marknad i Tallinn
5. Parfym - Valentino "Rock´n Rose, Couture" Impulsköp på båten, luktade såå gott! Men var dyr :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0