Fredag

Idag ska vi åka ut till stugan. Ska bli skönt att vara där i helgen, bara slappa. Och spela gitarr :P Daniel har lånat en av en jobbarkompis. Kan spela lite på Smoke on the water och Nothing else matters nu :P Kul som fan.

Har varit ute på en promenad imorse, sen har jag städat upp här. Men det ser iaf inte speciellt städat ut ^^ Jeje. Har lite mer att dona med innan vi ska åka.. hörs på söndag, bye!

Jag ringde jobbet, och jag fick 2 turer nästa vecka :) Så nu blir det jobba för första gången på över 2 månader. Ska bli kul faktiskt, har saknat mina gamlingar! :P Ska få vara i "min" grupp på måndag, extra kul :D Hoppas dom har saknat mig också :P Och Mysan ska gå intro på brynäs på mån och tis, hon ska jobba med mig i sommar :D Kommer bli askul!

image531
Några buckets för mycket kanske ^^

Kommentarer
Postat av: Mysan

"Några" för många, ja! :P Sällan vi. hahah..

2008-04-18 @ 15:21:13
Postat av: Becccan

haha ;P älskar den här bilden, båda är helt wasted ^^

2008-04-18 @ 15:47:45
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0