Glaad

Jag blir så glad när det är soligt ute :) Härligt! Har varit nere på stan idag, köpte ett ansiktsvatten från Rosen Serien och kollade runt lite.
Ikväll, eller snart, ska jag åka hem till Mysan :) Hänga lite med henne, måste fråga hur det har gått för henne på jobbet också. Vi ska få vara i samma grupp i sommar iaf :D Kommer bli så jäkla kul! Då kommer det gå undan iaf ;P Båda jobbar på ganska snabbt. Finns inget värre än att jobba med nån som är seg!
Pratade med Megan idag på msn :) Var några dagar sen man hörde nåt från dom nu, vi pratar nästan varje dag annars :P Skönt att få prata av sig lite iaf! Snart är det dags för dom att åka hem också, 1:a maj.

Är såå sugen på att tatuera mig igen nu. Ska boka in tid snart tror jag. Har ca 5 st jag vill göra ^^ Ska inte göra alla på en gång dock :P Den på handleden vill jag göra först, den har jag velat gjort längst. Funderar på att göra körsbärsblommor på foten och upp en bit på benet också, tycker det är snyggt! ..Mycket man vill :P

image546
Megans, min och Mys bamboo tattoos :) Choek De!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Härligt att se att du är glad! Jag älskar dig!

2008-04-22 @ 16:28:09
Postat av: Josefin

coola tatueringar :)

2008-04-22 @ 16:29:42
URL: http://lillhjartat.blogg.se
Postat av: Becccan

Daniel: Ja, till viss del, love!
Josefin: Tack :)

2008-04-22 @ 16:36:08
URL: http://becccan.blogg.se
Postat av: Daniel

Okej, hoppas vi kan göra så att du blir 100% glad.. Älsk!

2008-04-22 @ 16:45:28
Postat av: Mysan

Tack säger jag me för jag är me på bilden ;) hahah. Älskar våra tatueringar!

2008-04-23 @ 12:25:36
Postat av: Becccan

Mysan: Jag me! :D Så glad att vi gjorde dom

2008-04-23 @ 12:27:20
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0