Jobbat

Har precis kommit hem från jobbet, dom ringde och väckte mig kl 7 imorse och frågade om jag kunde komma in och jobba på stört, så det var bara att masa sig upp, fast att man var vaken till typ 2 igår :P Trött som fasen nu. Slutade 13.00 iaf, skönt med kort dag. Fick ett papper hem idag från PFV så jag såg vilka datum jag ska jobba mellan i sommar. Ska jobba mellan 16/6 till 10/8. Blir perfa det!

Nu ska jag snart till tandläkarn, igen. Sen blir det en tripp till Rusta och IKEA senare :) Titta på lite nya grejer.
Och ikväll tänkte jag gå på Pilates, ska bli skitkul, aslängesen jag var på det nu.



image553
Jag och Kyle, haha!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Undrar hur jag ska jobba då!! :)Blir spännande att se. Ska jobba imorrn jah :P

2008-04-28 @ 15:03:32
Postat av: Becccan

Hoppas du får ditt brev snart å! Jaså, på Brynäs?

2008-04-28 @ 18:10:13
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0