Seg

Idag känner jag mig riktigt seg.. sitter fortf. här i pyjamas kl 12.30. Men ska snart gå ut och gå tänkte jag. Det var ett tag sen man gjorde det. Har ju inte blivit så mycket fysisk ansträngning i Thailand precis :P Inte mer än att lyfta bucketen upp och ner, haha. Ska köpa nytt gymkort också tänkte jag nån dag i veckan.

Fy sjutton vad jobbigt det är att komma hem igen när man har varit borta så länge.. längtar tillbaka som fasen. Svårt att komma tillbaka till verkligheten.Tänker på allt och alla hela tiden. Saknar alla så himla mycket! Mest Rachelle och Megan så klart, our swenadians. Det är så konstigt hur man komma människor så nära på så kort tid. Tror vi reste med dom i 3 veckor, och det känns som att vi har känt varann hela livet. Fanns inget vi inte kunde prata om. Så när vi sa hejdå blev det skitjobbigt.. vi bölade som fan alla fyra :P Men vi kommer ju ses igen iaf, får se fram emot det :)

image532
We are the Swenadians from Swenada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0