Shoppat lite

Idag har jag varit nere på stan med mammsen. Köpte en klänning och ett par skor. Det är lite lustigt att shoppa kläder med mamma, för vi har exakt samma smak. Vi kan gå på varsitt håll i butiken och titta, sen kan vi ha tagit exakt samma grejer som vi ska prova :P Men det är bra, för vi kan ofta låna av varann då :P
Såg en tjej på stan som hade en skitsnygg klänning, skulle ha frågat vart hon köpt den om jag hade vågat, haha. Nu får jag gå här och ångra att jag inte frågade ^^

Snart ska vi åka ner till ett tattooställe, ska boka in en ny :D


image555
På Luna Bar :) Miss it!

Kommentarer
Postat av: Mysaan

va blire för tattoo då?:) den där texten vid handleden? :)

2008-04-29 @ 15:47:24
Postat av: Becccan

Mysan: Yes det blir det! :)

2008-04-29 @ 16:00:54
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0