Tillbaka till verkligheten

Första dagen på jobbet idag då sen jag kom hem, och det var faktiskt roligt :) Det var kul att träffa alla igen. En tant är så söt, när jag kom så sa hon "men vart har du varit?! Jag har tänkt på dig massor, det har varit KAOS här utan dig! Skönt att du äntligen är tillbaka!" Haha, hon är så go. En annan tant sa att hon hade tänkt på mig igår och undrat när jag skulle komma hem igen :P Det känns kul att man har blivit saknad iaf :) Dom är för goa ^^

Idag har jag lite att fixa och dona med.. och så kanske jag ska ge mig ut på en promenad. Måste passa på medans det är fint väder, annars blir jag så omotiverad!

image543
Rachelle och jag :) Har tydligen roligt åt nåt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0