Myskväll

Igår blev det en riktigt mysig kväll :) Mysan & Lina kom förbi, och vi åkte och köpte grekisk sallad. Sen satt vi och snackade precis hela kvällen :) Ända till 1 på natten :P Jag tror inte vi var tysta en sekund, haha, mycket att prata om! Men det behöver man ibland :)

Idag ska jag jobba kväll, blää. Vill verkligen inte idag! Skitväder, plus att jag har så några dar kvar att jobba, då har man liksom redan ställt sig in på ledighet på nåt vis :P Och sen så har jag så ont, så det är jobbigt att jobba nu. Har fått så himla ont i höger handled & i ryggen. Utan att jag har gjort nåt spec, så dom på jobbet tror jag har fått det av alla lyft och tunga grejer vi gör.. tragiskt att man har jobbat där typ 1½ år och man börjar redan bli sliten & ha ont! Nej, jag måste hitta nåt nytt jobb snart känns det som, där man inte sliter som ett djur och får ont överallt! Det är hemskt mycket obekväma arbetsställningar.

Nej nu ska jag ducha och göra mig iordning lite.
..9 dagar kvar tills vi åker!..
Bye! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0