Dan före dopparedan

Idag var det jobb fram till kl fyra, sen åkte jag hem och hämtade bilen, åkte ut på lite ärenden. Köpte dricka till juldagen bland annat. Kom ju på att jag lär göra det idag om jag ska ha nåt ^^ Sen köpte jag lite pizza med mig hem från Pizza house, gött! Fyfan vilken frihet det är att ha körkort! :P Haha fast det lär jag väl inte berätta för er, för det vet väl alla ni sen 100 år tillbaka :P

Jag börjar bli förkyld! :S Fan fan fan. Kan inte bli det nu! Har inte tid med det. Jultider + massa jobb står ju på schemat!
Kan inte fatta att det är julafton imorrn :O Men mysigt ska det bli :) Minus dom 5 timmar jag ska jobba :P

Om ett tag ska jag åka hem till Mysan och ha lite julklappsbyte :) Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0