English night

Nu har jag nyss varit på stan och handlat dom sista julklapparna, fyfan vad skönt att vara klar med det nu! Blir galen på allt folk som ska trängas. Nu tänker jag inte åka ner nå mer på ett bra tag :P

Ikväll blir det fest hemma hos Mysan som sagt :) Lina och Ross kommer dit också. Så ikväll är det en no-swedish night ^^ Ska bli kul som fan :P Längesen man snackade engelska nu!

Förresten, på uppkörningen.. jag fick bara köra i typ 25 minuter :P Han sa "vi kan börja köra tillbaka nu" och jag tänkte "jaha, vafan har jag kuggat mig nu eller?!" Men nejdå, det hade gått finfint ^^ Han behövde väl inte se nå mer då. Gjorde tidernas sämsta backning runt hörn också, haha! Körde upp på trottoarn! Det har jag typ aldrig gjort förr. Men tydligen hade han överseende med det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0