Halsooont

Ja här sitter jag kl 1.30 på natten.. och dricker te. Väldigt smart. Jag vet redan nu att jag inte kommer få sova ett skit inatt. Utan jag kommer få springa upp och kissa ungefär 1 gång i timmen, minst. Meen, det får det fan vara värt - jag har så ont i halsen så jag tror jag dör! Hjälper ens te mot det förresten? Haha. Aja.. jag provar vafan som helst nu känner jag. Jag som trodde jag höll på att bli frisk, så kom detta jädra halsontet som ett brev på posten. Näe, nu vill jag inte mer!!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Nej de hjälper inte! tro mej ja har fasen druckit minst 3 koppar te de 5 senaste dagarna, jag har lika ont endå :(

2008-12-28 @ 19:42:48
Postat av: Becccan

Nee de hjälpte inte så mycket.. vetefan vad man ska göra.. vänta ut det bara tror jag ^^

2008-12-29 @ 00:34:27
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0