Hejdå 2008

Gott nytt år allihop :) Nyårsafton idag. Jag sov ut rejält idag, så man ska orka med kvällens festligheter :P Jag ska snart börja göra mig iordning så smått. Sen ska jag skjutsa mamma och pappa till deras nyårsfirande, sen blir det bakning & matlagning! Vi ska vara här först och äta lite, sen drar vi vidare till söder på fest hos imli :) Kommer nog bli en rooolig kväll!


Nyår förra året :P Kvällen som spårade lite ^^

Jaa, så nu säger vi hejdå till 2008. Det bästa året i mitt liv än så länge :) Har så otroligt mycket minnen från detta år! Helt underbara. 2 långresor som verkligen har varit det bästa jag nånsin gjort. Jag hoppas och tror att 2009 kommer bli minst lika bra, om inte bättre! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0