Huvudvärk

Körlektionen gick bra idag, lite smågrejer bara som jag lär träna på. Har varit ute och kört 1 timme med pappa också. Gäller att jag ligger i nu om jag ska fixa det! Vi körde till Maxi och handlade också, jag köpte en ny mascara. Den bästa nånsin, kommer aldrig svika den: MaxFactors Master piece max, för bara 99:- !

Jag ska träffa My imorrn istället, jag fick så jäkla ont i huvet här på eftermiddan och har haft det hela kvällen nu. Har tagit Ipren, men det hjälpte inte så mycket. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk :S För jag har ont i halsen också.

Är så jäkla sugen på chokladbollar! Funderar på att baka.. men, jag borde inte..
men, fan vad gott det skulle vara..

Kommentarer
Postat av: mysan

Får verkligen hoppas att du inte blir sjuk gumman! :\

2008-12-01 @ 21:36:41
Postat av: Becccan

jaa, vill inte bli det nu! men ska försöka förebygga så gott det går :P puss

2008-12-01 @ 21:44:32
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0