Lördag

Idag vaknade jag rätt sent.. skönt det. Sen åkte jag ner på stan och kollade efter julklappar. Men jag gav upp rätt snabbt, så galet mycket folk :S Orkar inte armbåga mig fram för att få shoppa. Då kan jag lika gärna vänta och åka ner i veckan istället.

Nu har jag nyss varit på visning av Mary Kays hudvård & make-up hos Ida. Det var hennes moster som visade. Var där i ca 2 timmar och provade & sminkade oss :P Var riktigt kul faktiskt. Men jag köpte inget. Är egentligen inget fan av Mary Kay, har testat det förr.

Ikväll blir det lugnt för mig. Ska äta middag snart, har lite släkt på besök :) Sen ska jag plugga teori och kolla på film hela kvällen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0