Parfymerade fötter

Idag jobbar jag mellan 7 - 16. Har lunch just nu. Jag hoppas inte eftermiddagen kommer bli alltför stressig.. för jag har en jävla massa att göra. 7 dubbelgångar och en städ bland annat :S

Var hemma hos en lustig liten dement tant nyss. Hon hade världens vinterkängor på sig inne, och korta leggings. Hon sa att hon hade ont under foten, så hon satte sig på en stol i köket, tog av sig ena kängan, och tog fram en påse som det låg en parfymflaska i. Sen sprutade hon en hel massa parfym i handen, som hon sen smörjde på under foten. Haha. "Så där ja, nu kommer det snart kännas bättre!" Kan meddela att jag höll på å dö av den starka parfymlukten som spred sig i lägenheten. Man får vara med om mycket i det här jobbet ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0